Уважаеми господин Министре,
Да сте добре дошъл! То е ясно , че за краткото време, през което сте на този пост, не можете да промените много неща, но тези дни Ви чух за говорите за някакъв дефицит на Здравното министерство и реших да споделя опита си в желанието/ и задължението си/ да намаля макар и с нищожна сума този дефицит.
Пише ви един средностатистически фармацевт - управител на аптека, попаднал по една или друга причина /примерно защото, си сменил личната карта,било защото са ти фигурирали данните от зеления паспорт/ в списъка на тези, чиито аптеки подлежат на пререгистрация. Тръгвайки да се прави пререгистрация по една причина, излиза и друга такава, поради която трябва да се внесе такса за още нещо, и още нещо......
Подадох си документите на 5 юни 2009г. Плащах разни такси. Безумни или не
, няма да коментирам ,платих си членския внос със стара дата, платих си и такса публикуване в Държавен вестник-пак със стара дата.Нейсе, няма да издребняваме .
Вчера получавам писмо от МЗ, че трябвало да доплатя още 100 лева за още нещо, за което ми било изпратено писмо и там било обяснено защо./аз не съм го получила/ . Подканват ме да ги платя.
Проблеми никакви, щом трябва,значи трябва. И за да бъда максимално експедитивна в издължаването си, позвъних в счетоводството на МЗ да питам дали може да платя въпросната сума на място. Любезно ме поканиха да заповядам. Предвидливо се заинтересувах дали имат обедна почивка. Да - била от 12 до 13 часа.
Към 13.30 бях в приемното и попитах жената от информацията къде да внеса парите."Ха, отсече тя, касиерката работи от 14 часа. "При жалките ми опити да обясня, че все пак съм разговаряла по телефона и имам друга информация, ми беше отговорено, че нямала право да я безпокои преди 14 часа". За тона , държанието и репликите и за гърба ми, няма да правя драма.
Седнах да чакам и гледам книга за жалби. Реших да понапиша и аз нещо там. В това време чувам скандал пред Министерството. Охраната се разправя на висок глас с моя придружител. Нямало право никой да стои отпред - такава била наредбата. Бях дошла заедно с един приятел ,защото при предишното ми посещение в МЗ, претърпях инцидент.фНякой се възползва от моментния ми афект / предизвикан от отказа на служителките да приемат документите ми под предлог, че папката не е с машинка / и останах без портфейла си.
Стана 14 часа и се качих в счетоводството.Тук -пак проблем. Защо сега чак внасям парите, защо не съм получила първото писмо и т н. На вратата на касата действително пишеше - работно време от 14 до 17 часа.
Та искам да Ви запитам, господин Министъре /то е ясно,че няма да се занимавате лично с такива битовизми, но да пробвам все пак. Нали и Вие допреди няколко месеца бяхте от другата страна на "барикадата"?
Идвам да внасям пари. Пари, отиващи в държания бюджет, пари отиващи за заплатите на административния персонал, който освен, че ни си прави труда да се държи подобаващо любезно и да даде информация, още повече те заплита в ада на бюрокрацията.
Защо Вашите служители трябва да ни подлагат на такива унижения и то когато искаме да сме изрядни данъкоплатци?
Вярно, то така или иначе, за да продължим да работим легално, трябва да платим. Защо да не ни направят на маймуни. А като си помисля, че това Министерство се посещава главно от болни хора .....
Министри се сменят, правителства се сменят, а защо тази тежка административно-бюрократична машина става все по-тромава и все по-често ни припомня зова от татово време : "Помощ! Обслужват ни" .Въпреки, че не е много ясно кой кого обслужва.
Споделяне във Facebook